نامردیه






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


کشکول دوستان

همه موسم تفرج به چمن روند و صحرا ، تو قدم به چشم من نه بنشین کنار جویی

یعنی اینقــــــــدر حرصم می گیره

اینقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر حرصم می گیره

اینقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر حرصم می گیره که نگو

آخه خیلی نامردیه

من هرررررررررررررررروقت به وبلاگ بقیه "هِد" یعنی همون سر می زنم، نظر میدم.

اما هیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکی به وبلاگ من نظر نمیده.

آخه این انصافه؟؟؟؟؟

تو رو خدا یه نظر کوچولو....

دلت میاد؟؟؟؟؟؟

تو نظر سنجی هم شرکت کن



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت10:02---8 اسفند 1391
.
باتو میشه دنیارو داشت از بی کسی پروا نداشت
بااین همه معرفتت مگه میشه دوستت نداشت

سلام زیباست کلی لذت بردم قربونت برم


♥♥♥♥♥رئیس آبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ♥ـا♥♥♥♥♥
ساعت9:17---26 بهمن 1391
http://zekri.loxblog.com
سلام
برای وبلاگ قشنگت تبریک میگم
این ظاهراً تبلیغه ولی منبع درآمده یه سر بزن و در اولین مطلب صفحه روی تصویر
پرشین هیت کلیک کن و عضو شو به این ترتیب می توانی برای خودت زیر مجموعه بگیری و پورسانتشو دریافت کنی
شرایطش خوبه
♥♥♥♥♥رئیس آبیـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ ♥ـا♥♥♥♥♥


3TARE
ساعت18:30---6 دی 1391
اخي نازي ناراحت نباش

دیوونه
ساعت23:12---20 مهر 1391
سلام دوست داشتی به دیوونه خونه ی من سربزن

فدایی گل زهرا
ساعت20:14---10 مهر 1391
سلام و خسته نباشید
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟ اگر موافق هستید منو با طلایه داران ظهور لینک بفرمایید خبر بدهید انجام وظیفه کنم ، منتظر حضور گرمتون
امان از غربت مهدی (عج).....
وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود / شیطان دوباره دست به نیرنگ می شود / نقشه کشیده است، مرا دشمنت کند / با لشگر گناه هماهنگ می شود /دارد حنای توبه و شرمی که داشتم / پیشت عزیز فاطمه بی رنگ می شود / با هر گناه فاصله می گیرم از شما / کم کم وجب وجب، دو سه فرسنگ می شود / اشکم چه شد؟! به جان تو باور نداشتم / روزی دلم ز فرط حسد سنگ می شود / آقا ببخش، بس که سرم گرم زندگیست / کمتر دلم برای شما تنگ می شود..
یا غریب فاطمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 10 تير 1398برچسب:,ساعت14:4توسط محمد جواد خانجانخانی | |